خانه / دست دوم / ضایعات / فروش و خرید گونی ضایعاتی  جامبو در بندرعباس + فیلم تولید گونی

فروش و خرید گونی ضایعاتی  جامبو در بندرعباس + فیلم تولید گونی

پس از بارگیری و تخلیه بار انواع کیسه های جامبو به صورت دست دوم یا ضایعاتی باقی می ماند و بازار خرید و فروش بسیار بالایی دارد. با توجه به حجم بسیار زیاد ارسال با و صادرات انواع محصولات فله و پودری در صنایع مختلف از طریق بندرعباس و چابهار و بوشهر و ماهشهر، استفاده از انواع کیسه جامبو جهت حمل و نقل و جابجایی بسیار رواج دارد .

قیمت گونی جامبو

در این مقاله می خوانید؛

  • فروش و خرید گونی ضایعاتی جامبو در بوشهر و بندرعباس با چه قیمتی انجام می شود؟
  •  جهت خرید ضایعاتی عمده در اصفهان به کجا مراجعه کنیم؟
  •  انواع کیسه جامبو در چه ابعادی تولید می گردد؟
  •  عوامل موثر در قیمت تولید کیسه جامبو کدام است؟
  • آخرین قیمت گونی کاه در تابستان ۱۴۰۱ در شیراز چقدر است؟

 کیسه جامبو

…………

با توجه به حجم بسیار زیاد ارسال با و صادرات انواع محصولات فله و پودری در صنایع مختلف از طریق بندرعباس و چابهار و بوشهر و ماهشهر، استفاده از انواع کیسه جامبو جهت حمل و نقل و جابجایی بسیار رواج دارد . پس از بارگیری و تخلیه بار انواع کیسه های جامبو به صورت دست دوم یا ضایعاتی باقی می ماند و بازار خرید و فروش بسیار بالایی دارد.

قیمت گونی ضایعاتی

قیمت فروش و خرید گونی ضایعاتی جامبو در بوشهر و بندرعباس

در بسیاری از صنایع جهت حمل و نقل محصولات فله و پودری از انواع کیسه جامبو استفاده میشود. که با توجه به ضریب ایمنی کیسه جامبو قابلیت مصرف در دفعات متعدد را دارد.  اما برخی اوقات کیسه های گونی جامبو پاره شده و قابلیت مصرف دوباره ندارد و به عنوان گونی ضایعاتی به فروش می رسد . خرید گونی ضایعاتی از کارخانجات مصرف کننده با قیمت پایین انجام می شود تا جهت بازیافت استفاده شود. خرید گونی ضایعاتی در بوشهر و اهواز و بندرعباس با توجه به نوع کیفیت گونی ضایعاتی متفاوت می باشد. اما حداقل قیمت خرید گونی ضایعاتی جامبو پلی پروپیلن  در سال 1401 کیلویی 8 هزار تومان می باشد.

جهت استعلام قیمت و آشنایی با سایر محصولات و چاپ انواع گونی می توانید به وبسایت گروه تولیدی و بازرگانی آوید (WWW.AVIDBAG.COM ) مراجعه نمایید..

قیمت گونی ضایعاتی

 خرید گونی ضایعاتی عمده در اصفهان 

خرید گونی ضایعاتی در شهرهای اراک و اصفهان و یزد بسیار متداول می باشد. چرا که در این شهر ها کارخانجات بزرگ و صنایع مصرفی وجود دارد که پس از استفاده از انواع کیسه جامبو و تخلیه مواد درون آن کیسه های پاره شده و ضایعاتی را به فروش می رسانند . خریداران گونی ضایعاتی جهت مصرف به عنوان بازیافت بسیار فعال می باشند . جهت خرید عمده گونی ضایعاتی در اراک و اصفهان و یزد وشهرهای دیگر می‌توانید با جستجو در فضای مجازی با خریداران عمده گونی ضایعاتی تماس بگیرید . یا می توانید جهت خرید گونی ضایعاتی با مشاوران فروش این مجموعه تماس بگیرید و با بهترین قیمت خرید نمایید.

قیمت گونی ضایعاتی

ضایعات گونی جهت بازیافت و تولید محصولات دیگر بسیار مورد استفاده می باشد. صنعت ایزوگام و صنعت گلدان و سبد های پلاستیکی از مشتریان اصلی گونی ضایعاتی می باشند. ضایعات گونی پس از تمیز کردن در درون اکسیدور ذوب شده و در نهایت بصورت گرانول بازیافتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت گونی ضایعاتی

انواع کیسه جامبو در چه ابعادی تولید می گردد؟

با توجه به نوع مصرف کیسه جامبو مدل های تولید کیسه جامبو متفاوت می باشد و در ابعاد مختلفی بافته می شود. کیسه های جامبو از ۵۰۰ کیلو تا 2500 کیلو  معمولاً تولید و مصرف می شود و در ابعاد مختلف تولید می شود. ابعاد استاندارد کیسه جامبو بگ عبارتند از:

تولید کننده کیسه جامبو

ارتفاعxعرضxطول

  • ۷۰x۷۰×۷۰
  • ۹۰×۹۰×۹۰
  • ۹۰x۹۰×۱۲۰
  • ۹۰x۹۰×۱۵۰
  • ۹۵x۹۵×۱۴۰
  • ۱۱۰x۱۱۰×۱۴۰
  • ۹۵x۹۵×۱۸۰
  • ۹5x۹5×۲۰۰
  • ۹۵x۹۵×۹۵

تولید کننده کیسه جامبو

عوامل موثر در قیمت تولید کیسه جامبو

در صنایع مختلف انواع مختلف از کیسه جامبو جهت حمل و نقل و بسته بندی انبار کردن محصولات فله و پودری استفاده می شود . هزینه تولید کیسه های جامبو با هم متفاوت می باشند و گران قیمت هستند . جهت تولید و سفارش تولید کیسه جامبو باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. زیرا موارد متعددی در آخرین قیمت کیسه جامبو و موثر می باشد که عبارتند از:

  1. قیمت پلی پروپیلن در بورس
  2. نوع نخ کیسه جامبو
  3. تیراژ کیسه جامبو
  4. وزن بار کیسه جامبو
  5. تعداد تسمه جامبو
  6. ابعاد کیسه جامبو
  7. نوع درب کیسه جامبو
  8. نوع کف  جامبو
  9. لمینت بودن کیسه جامبو
  10. داشتن نایلون در جامبو
  11. و..
جهت استعلام قیمت و آشنایی با سایر محصولات و چاپ انواع گونی می توانید به وبسایت گروه تولیدی و بازرگانی آوید (WWW.AVIDBAG.COM ) مراجعه نمایید..

قیمت گونی جامبو

آخرین قیمت گونی کاه در تابستان ۱۴۰۱ در شیراز

گونی کاه برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شود. از جمله کشاورزان پس از آنکه محصول خود را برداشت می‌کنند . ساقه گندم و علوفه تولید شده را به صورت کاه خرد کرده در گونی های با ابعاد و اندازه های مورد نیاز خود برای ارسال به دامداری و گاوداری ها اقدام می کند.
اگر شما از انبارداران کاه هستید و می خواهید برای فروش خود و همچنین جابجایی محصول کاهش بار بزنید، باید ابعاد و اندازه مورد نیاز و همچنین کیفیت گونی خریداری شده را توجه کرده و حتماً از خرید گونی کاه با تعداد مناسب اطمینان پیدا کنید. چرا که در هنگام بار گیری با مشکل کمبود کیسه روبرو نشوید. اگر جزء آن دسته از کشاورزانی هستید که قیمت کیسه های کاه برای شما بسیار مهم است ، باید بدانید قیمت خرید انواع گونی های کاه بسیار ارزان بوده و بسیار مقرون به صرفه است.
قیمت گونی کاه

با توجه به افزایش قیمت جهانی گندم و بسیاری از کشاورزان در ایران به کاشت این محصولات اقدام کردند که در سال ۱۴۰۱ سطح وسیع به کاشت گندم و جو اختصاص داده شد. همچنین افزایش قیمت خرید تضمینی محصول گندم و جو نیز در استقبال کشاورزان به کشت این محصول اثرگذار بود. در سال ۱۴۰۱ در شهرهای مختلف از جمله شیراز افزایش مصرف نیاز برای حمل و نقل گندم و جو صورت گرفت .

در اینجا فیلم تولید گونی بزرگ کاه را مشاهده می نمایید.
.
در کنار تولید گندم و جو ساقه های گندم به عنوان کاه برای خوراک دام و علوفه در حجم زیاد تولید شد و از طرفی تولیدکنندگان گونی‌ها در سال گذشته میزان تولید گونی خود را بالا نبردند. لذا به دلیل خارج شدن تعادل در عرضه و تقاضا موجب افزایش قیمت گونی در تابستان ۱۴۰۱ در شهر شیراز و اهواز و تبریز و مشهد و همچنین دیگر شهرها شد. همچنین صادرات رول گونی های عریض به کشورهای همسایه عامل دیگری بر افزایش مصرف گونی و کاهش عرضه در داخل و باعث نایاب شدن گونی مصرفی شد.
قیمت گونی کاه
آخرین قیمت گونی کاه در بهمن ماه 1400 در شیراز و اهواز و تبریز و مشهد و دیگر شهرها به شرح ذیل است:
  • عرض گونی ۹۰ در ۱۴۰ قیمت 6100 تومان
  • عرض گونی۱۰۰ در ۱۵۰ قیمت 7300 تومان
  • عرض گونی ۱۱۰ در ۱۶۰ قیمت 8400 تومان
قیمت گونی کاه
و با مقایسه قیمت در چند ماه بعد آن یعنی در مرداد ماه ۱۴۰۱ این افزایش قابل مشاهده است.
قیمت گونی کاه در مرداد ۱۴۰۱ :
  • عرض گونی ۹۰ در ۱۴۰ قیمت 7200 تومان
  • عرض گونی ۱۰۰ در ۱۵۰ قیمت ۸۸۰۰ تومان
  • عرض گونی ۱۱۰ در ۱۶۰ قیمت ۹۹۰۰ تومان

قیمت گونی کاه

قیمت گونی کاه در مهر 99 :
  • عرض گونی ۹۰ در ۱۴۰ قیمت 5700 تومان
  • عرض گونی ۱۰۰ در ۱۵۰ قیمت 6000 تومان
  • عرض گونی ۱۱۰ در ۱۶۰ قیمت 7000 تومان
قیمت گونی کاه در خرداد 1402 :
  • عرض گونی ۹۰ در ۱۴۰ قیمت 8500  تومان
  • عرض گونی ۱۰۰ در ۱۵۰ قیمت 10000 تومان
  • عرض گونی ۱۱۰ در ۱۶۰ قیمت 11600 تومان
قیمت گونی کاه در مرداد 1403  :
  • عرض گونی ۹۰ در ۱۴۰ قیمت 9900 تومان
  • عرض گونی ۱۰۰ در ۱۵۰ قیمت 11300 تومان
  • عرض گونی ۱۱۰ در ۱۶۰ قیمت 15000  تومان

خرید گونی چاپی

جهت استعلام قیمت گونی کاه در ابعاد مختلف و در شهرهای ایران از جمله شیراز و اهواز و تبریز و مشهد می توانید به کارخانجات گونی بافی شهر خود مراجعه نموده و یا از طریق مشاورین مجموعه تولیدی آوید از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ثبت سفارش نمایید.

جهت استعلام قیمت و آشنایی با سایر محصولات و چاپ انواع گونی می توانید به وبسایت گروه تولیدی و بازرگانی آوید (WWW.AVIDBAG.COM ) مراجعه نمایید..

قیمت گونی کاه

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

انواع کیسه جامبوبگ

قیمت عمده انواع کیسه جامبوبگ در بندرعباس در 1402

 مهمترین کاربرد انواع کیسه جامبوبگ  جهت حمل و نقل و بسته‌بندی و انبار کردن محصولات …